Kako bih voleo da vidim šta rade i kako obavljaju svoj posao svi ovi što kritikuju rad drugih. Izgleda da svi ovi kritičari imaju inteligenciju Ajnštajna, vrednoću Nemaca, savesnost Japanaca i skromnost Vijetnamaca.
Stigao je racun na mejl, iznos manje-vise isti kao za jun. Promenjen je broj EPS racuna za uplatu, obratite paznju ako imate naviku da automatski ponovite placanje.
Kažu da EPS prodat Norvežanima,al kriju prodat prošle godine od tad nemamo uvid u račun.Sad je kažu na redu vodovod za prodaju.A kad Vodovod prodaju ko nam garantuje sta pijemo i placamo?
A zašto nisu lepo preuzeli prgram Elektrovojvodine koji je bio odličan, taman se uhodao, ali tu nema ugradnje, pa ćemo brže, jače, bolje i ravno u propast. Ne treba menjati program, već ulagati u proizvodnju struje, u sigurniju distribuciju.
Čim je to bilo omogućeno, prešli smo na elektronsku dostavu računa. Sa izuzetkom onog perioda kada se u EPS-u desila ona havarija, računi stižu uredno.
Činjenica je da je sadašnji sistem uvida u račun neuporedivo gori i nepraktičniji od prethodnog, da nije lako doći do uvida u svoj račun, da je prepuno podataka koje običnom malom kupcu niti su potrebni, niti mu nešto znače. Naročito je neprijatno bilo posle ove poslednje promene naplatnog broja onima koji imaju više platnih mesta. Trebalo je utrošiti dosta vremena da se sve to razabere i zabeleži - a sve je bio savršeno jednostavno i vidljivo na starom sistemu.
Predlažem EPS-u da o tome razmisli i nešto preduzme, pogotovu imajući u vidu da verovatno ogromna većina stanovništva nema dovoljno znanja o korišćenju računara. To doprinosi činjenici da se nesumnjive koristi dostavljanja računa elektronskim putem svedu na relativno mali broj potročača.
Da se i ne govori o prostoj uštedi papira, o rasterećenju pošte, poštedi od dugog čekanja u beskrajnim redovima!
Pojedina brojila nisu ni očitana, potrošnja 0 kw, iznos na računi oko 1.000,00 dinara. Znači sledeći mesec ulazimo u višu tarifu. HVALA EPS-u, na efikasnom radu. Sram vas bilooooooo
Juče (24. 7) mi se konačno pojavio račun na sajtu. Navodno izdat 22. 7. 2024, rok plaćanja 29. 7. Najzabavniji deo je što nema potrošnje, a na datumu očitavanja stoji "nije očitano".
Drugaru već drugi mesec upisuju da nema potrošnju, iako se i prošlog meseca žalio zbog toga.
Javašluk, nesposobnost...
Mi smo za april dobili 3 racuna. Sva tri za april. Sva tri enormno uvecana. Od novembra brojila nisu bila ocitana. Na jednom zimskom racunu je pisalo da uplatimo 0 dinara. Sada svaki mesec slikamo brojilo i saljemo , podneli smo prigovor a placamo mesecno malo uvecan racun od oktobra. Sve dokaze imamo, pa mozemo na sud.
i sa mnogima se slažem, A, predlažem vam da danas ponovo proverite svoj inbox ili proverote u aplikaciju Epsa na netu. Tako sam uradila i računi su stigli, a to je najvažnije.
Stigao kao račun, piše potrošnja 0, nakarikali angažovani snagu, tv pretplatu, naravno akcizu i PDV. Kakva angažovana snaga ako nije bilo potrošnje, kakva akciza i porez ako nisi ništa potrošio. Da li će u sledećem računu opret sve to nakarikati. Pljačka neviđena. Ludilo.
Mesecima ne očitavaju brojilo, kućni savet je zvanično podneo reklamaciju još početkom godine zbog toga. Budu li pokušali da naplate dodatno svoj nerad i nestručnost od mene, teraćemo se do Strazbura ako treba, a biće nas još par desetina hiljada, pa neka vide da li im se isplati da nas potkradaju.
Niti mi je stigao račun bez očitanog stanja niti mi očitavaju brojilo još malo pa godinu dana.
Inače novi je objekat sa upotrebnom dozvolom, dakle sve novo i ispravno.
Kako njih niko ne kontroliše...
Ovaj komentar pišem 24.07.2024 u 13:55. Juče ste 23.07.2024. u 09.23 objavili saopštenje EPS-a "da će svi onlajn računi biti dostupni u toku dana". U ovom momentu (očekivano!), računa na EPS potralu - NEMA. Pitanje EPS-u: Šta vi "BRE" mislite da možete još da uradite da biste sanirali vaše ogromne gubitke?? Pa, i maloj bebi je jasno da hoćete da junski račun prebacite u avgust i tako "uterate" ljude u "crveno"! Ovakav naivan pokušaj pljačke Vojvođana (jer samo su, jelte, "za Vojvodinu unapređivali poslovni sistem"), prelazi već u domen burleske, a neki bi rekli - suludog. ŠALJITE, BRE, TE RAČUNE!!!!!!!!
Juce bio u Elektrovojvodini, da odnesem stanje jer nista ne stize. Malo se pravim blesav, kazem niko nije citao. Ona se preznojava kuca po onoj tastaturi stari program novi origram levo desno i na kraju kaze 9 meseci nije citano. Reko e gle sad vas covek citao pre 25 dana, ja u tom periodu posla bar tri puta na meil stanje i dva puta javio telefonom. Ona samo ponavlja pa ja ne znam kako nije, pa ne znam ovo. Na kraju mi rece da papir napisem da mi stanje podele na neocitani period a racun ce doci za mesec i po, do dva.
Ko je ovde lud a joga je lupila struja? Ovu firmu pod hitno zatvoriti i sve iz pocetka.
Juče su nam iz EPS-a došli iznenada i bez najave da zamene brojilo, navodno će se ovo novo očitavati na daljinu. Kad smo ih pitali šta je s računima, savetovali su nas da uplatimo iznos s poslednjeg računa jer ne veruju da će računi za jun uopšte stići.
Stigao račun sa oznakom BROJILO NEOČITANO.
Naplaćeno samo redovno održavanje i TV pretplata.
Ima da me uteraju u crveno naredni mesec kad očitaju brojilo i predstave sve to kao trošak za jul mesec umesto za jun i jul.
Lopovi
Jutros stigao račun. Danas 24. VII, rok za plaćanje 29. VII. Na mailu piše račun, na fajlu takođe piše samo račun. Da li je to normalno za toliko plaćenu firmu koja očitava i skup portal? Da li nam trebaju grafikoni, ili je dovoljno da stoji obračun i uplatnica. Jedan list, ili dva lista? Možda je to cepidlačenje, ali u Srbiji ima bar milion brojila. I vratite nam Elektrovojvodinu.
Novog softvera, ali samo za Vojvodinu?! Verovatno ćemo imati još nekoliko stavki, da se doda na onu broj 2. Trošak garantovanog snabdevanja od 160,67 din. Pošto plaćamo TV 299din, možda će dodati ekologiju, upotrebu kanalizacije i garantovano odnošenje smeća. IMPLEMENTACIJA
Juče mejlom stig'o račun, za juni, potrošnja za period od 02.06. do 30.06., očitano brojilo, izračunato, a onda iskoči dug za prethodni period, iako do prekjuče nije bilo duga jer je račun samo za harače u maju, plaćen! ukupno potraživanje iskazano, a u tabelarnom prikazu nema ni jednog kilovata za maj, a iskazano potraživanje u dinarima!!! Plati, pa se klati...
Strasno sta rade,da nije dobro nije,otvorim na racunaru uvid u racun,uredjaj jednostavno poludi,na telefonu je jos gore.Sve od onog decembarskog hakovanja il Eps ima neki spijunski softver.Skroz mi je nejasno al mi uopste ovo nije bezbedno.Ranije nije bilo problema dok su aplikacije bile lokalna podrucja a uvid koristim jos od 2011godine i nikad nisam imao problema.Uplatim i uplata se videla odmah,sad je nema danima,imam preplatu a pise platite.
same laži, bruka i sramota, stanje na brojilu 0, svaki mesec mora sa se radi korekcija jer ne očitavaju stanje, a postavili nove satove za daljinsko očitavanje, račun stigao 23.7. u 23 sata. Ali sve to nije čudno jer ko zna ko sve tamo radi.
Meni već dva puta ove godine nisu očitali brojilo. Jedan mesec imam samo fiksni deo računa i nula potrošnje, pa u sledeći zaračunaju duplo. Nisam se bavila proračunom koliko sam oštećena, pošto mi se ti kWh iz prošlog meseca računaju u crvenoj tarifi, ali ako to masovno rade, eto njima ekstra novca...
Danas ima račun, ali sumnjam u verodostojnost, jer fali nekih 100kw u odnosu na redovnu potrošnju. Vrv će to da mi prelepe na julski da me bolje oderu. Hohštapleraj u EPSu poprima neviđene razmere - džiberana popisuje, diler obračunava i naplaćuje uz debelu proviziju. Je li vama jasno da se prifatizacija već desila?
Kako da se narod organizuje i da bojkotuje ovaj lopovluka?Napraviti neki sajt gde bi se moglo upisati očitano stanje i stalno ih tužakati po sudu,jednom ce se opameti ti kada ne budu imali plate isplaćivati a i valjala bi neka privatizacija da rastera te napredne i preletače
E, ... kad je EPS bio EPS... A posle je sve počelo. Prelazak EPS-a iz JP u AD, ministarka=Skupština, rasparčavanja i podele, privatne firme očitavaju brojila, Protent, umesto starog dobrog uvida u račun uvodi se nov i loš, pa nova brojila, očigledno problematična, mnogo novih neradnika i neznalica sa kupljenim diplomama koje niko ne sme da pomene i sve manje pravih i stručnih radnika, jer većina odlazi. I to je to.
Mene ovo sve nervira!Zašto nije ostalo kao ranije,svi računi da dođu poštom,kao što su dolazili godinama.Mi kao tu nešto glumimo...po poruci vuk meso ne jede...tako je i u ovom slučaju,kakav mail,kakvi bakrači ...samo račun u koverti...i čuvam svaki račun za svaki slučaj!
Ovo je totalni diletantizam SNS vlasti. Ja dobijam ne e-mail pa mi još nijestigao račun a nema ga ni na aplikacijiUvid u račun. Dakle ovo rade neki amateri pošto se radi na starom softveru dok se novi ne implementira, da ne kažem da se jedno vreme radi paralelno dok se novi softver ne stabilizuje. Radila sa 30 godina u IT-u i mi smo rako nekad radili. Sad se vraćamo unazad...sa AV stručnjacima.
Stigo mi racun za jul - online.
Potrosnja ''0'' (slovima N U L A) :):):):):)
Kako su to uspeli leba ti????
msm super, napisali da mi je predhodno stanje i novo stanje isto a mi sine pekli, przlili, radila klima sve u 16.
Kao student pre 15-20 god, ocitavala sam brojila i delila račune i to za najteži deo grada tada, Telep, jer su sve bile kuce. Do 10.smo fizicki dobijali racune i dva dana nam je trebalo da podelimo. Ne razumem u cemu je probleeeem?
I tako napljuvasmo mi naše budisavske napredne eksperte iz Elektrovojvodine gde pojedini nisu ni osnovnu završili a eto sada i fakultet imaju...Pocela kiša i naravno preventivno isključenje...Privatizacija je zakon!
@Gari
Pravni tim budisavčanki je dobro poznat napredni bot centar....Sada gadjajte minuse a za račune idemo na sud...Moje je pravo tražiti naknadu zbog lažnih računa...
Zamenu brojila (ugradnja ovih pametnih iz donacije koji imaju fabričku grešku pa 30% njih ne može daljinski da se očitava) su radili Južna Bačka i još nekoliko firmi. Monteri zamene brojilo a papirologija ih ne zanima i nisu prijavljivali novo brojilo. I kad ovi što čitaju dođu da očitaju stanje, ne postoji to novo brojilo u sistemu i potrošnja je 0.
I tako ima novih brojila od pre 3 meseca neočitanih jer ne postoje u sistemu.
Ne znam šta he falilo starim običnim brojilima pa su ih zamenilu. Sa starim nije bilo nikad nikakvih problema, a i mladi su moglu da zarade ocitavajuci ih. Sa ovim novim nista ne valja, ne ocitavaju ih ni fizicki ni daljinski, a pitanje kako i racunaju potrosnju.
Pošaljem im stanje brojila 03.07. na mail na koji su oni odredili da im se šalje stanje Tek danas dobijem na svom nalogu račun. Na računu potrošnja 0 kwh tj. piše da brojilo nije očitano. Prošlog meseca isto tako sam što mi onda nisu obračunali ono stanje koje sam im ppslao neko neko njihovo proizvoljno stanje. U EPS- u je izgleda kolaps. Zamolio bih 021 da ispita zašto se ulična rasvetata kasnije pali i ranije gasi. Da li to opet nemamo dovoljno struje pa se štedi? Šta će biti zimi?
@Aleksandar
Pitanje za ove što fotografišu
Na koji to mail vi šaljete EPS-u fotografije vaših brojila sa stanjima, podlite i sa nama ostalima da vidimo da li to radi tako.
Pa javili su se već neki, šta hoćeš više? Meni je stigao račun za jedno merno mesto a za dva još nije, situacija je očigledna da su neki dobili račun a neki nisu.
I ja sam se "rogusio", zato sto nisam dobio racun. Rogusim se i dalje. NIti sam dobio generisan na portalu, niti na e-mail, niti u postansko sanduce. I STA SADA? Treba da cutim, jer je Vasem cenjenom dupetu "dobro"? NECU! I NIKO NE TREBA!
Laže! Nije 70% obrađeno i ne može se skinuti, proveravam 4 adrese po gradu, ništa. Ugradili su nam sat na daljinsko očitavanje (ne daju studentima da zarade neku kintu) a još nfma obračuna.
U račune u Somboru može već nekoliko dana.
Prepodobni Sisoje Veliki
Početkom jula ove godine su nam zamenili brojila. Stigao mi je račun za struju na email za jun '24, ali je potrošnja 0 kw, međutim akciza je obračunata!!!, kao i tv pretplata ukupno 820din. Izmenjen je i tekući račun za uplatu i poziv na broj.
EVO JAVLJAM SE. DA SE ZNA, NE RADIM U EPS-u I NISAM ČLAN NIKAKVE STRANKE. Ja sam svoj račun za Juni mesec "podigao" (pre tri dana) kako je predviđeno sa portala EPS-a, a sledećeg dana mi je stigao i račun putem mejla. Visina računa je bila adekvatne visine za doba godine. Ovo pišem samo zato, jer do pre par dana sam se i ja "rogušio" na EPS jer računi nisu stizali. Sada je stigao a javljam se na POZIV čitaoca/čitateljke pod nikom "LAŽU" koji traži da se javi onaj ko je račun dobio. JA SAM DOBIO.
Zar nije sa Vucevicem avanzovao i taj B...neki čija firma očitava brojila, tj dobio proširenje posla na celu srbiju? Ako sam dobro shvatila, a ubrzo shvatice i Bgd
Nikola samo da ti kažem, ja sam pre tri dana "podigao" svoj račun na portalu EPS-a, onako kako je to predviđeno, a onda mi je sledećeg dana STIGAO I RAČUN PUTEM MEJLA. Sad će (verovatno) stići i putem pošte. Za sada, ja imam jedan račun viška, ako baš hoćeš...
Stiglo na apl 0 kw kazu neocitano. Sreca imao stanje na dan 01.07.
Odem do sata ono brojilo nulirano krenulo ispocetka. Trci zovi broj za brojem, nzm sta se desava, dal je sat riknuo,ko ga je nulirao, da bih saznao da je pre par dana menjan digitalni sat, jer starom ima vec 12godina, a pritom me niko nije obavestio niti ostavio ikakav papir, kazu nisu u obavezi. Na kraju ulozio prigovor preko aplikacije za korekciju racuna. U procesu resavanja sam. Ljudi gde mi zivimooo. Dok ih dobijes na telefon otelis se, doduse zena je bila ljubazna. Racuni su stampani 22.07. Tako stoji na mom preko aplk kad ga otvorim
0Kw=1200 dinara
Ukupno imamo 2,5 miliona domaćinstava , da niko ne troši struju i da svi imamo potrošnju od 0 Kw , moramo da platimo račun EPS*u od 10 EUR mesečno . EPS inkasira mesečno 25 miliona eura , iliti 300 miliona eur na godišnjem nivou prodajući nam NIŠTA.
Znam slucaj promenjeno brojilo, stavljeno pametno, a niko iz epsa ne ocitava stanje, vec na racunu stoji neocitano - potrosnja 0, a racun 800 dinara. To ce sve u nekom od narednih meseci biti zaracunato da je potroseno u tom mesecu u crvenoj tarifi. Treba da im dolaze hiljade gradjana da se zale svaki dan, pa da ukapiraju da ako nece da rade, ne mogu platu da dobijaju.
Увек исте приче из Епс-@ ,једном падне систем други пут га унапређују,трећи пут им неко хаково ,у том Епс-у има више запослених политичких кадрова СНС-а него сталних радника ,скоро све председнике Месних Одбора СНС запослише а да нису ни видели Епс осим када упале сијалицу ,па је права збрка ко ради,ко наплаћује ,коме се исплаћује и оде софтвер
Obračunavaju nam potrošnju gasa u Kw ? Uvoze ga u m³ , potrošači imaju brojila koja mere potrošnju u m³ a oni onda preračunavaju po samo njima znanoj formuli u Kw . Možda nam sad struju preračunavaju u kubnim metroma ( m³)
Pa kad nema računa znači da ne trebna ni da im plaćamo . Da je narod pametan al nije ,pa da im ne plati niko račune ,da vidiš kako bi naredni mesec sve stizalo na vreme i uz izvinjenje. A ne da nas još prave budalama izišljajući nekakve hakere.
Računi su od 2019 redovno očitavani na oko 30-200KWh mesečno, da bi baš u Maju 2024 pre skidanja strujomera očitana iznenadna potrošnja od 1084 KWh za taj jedan mesec. 5 prigovora sam uputio, angažovao vansudsko poravnanje i svima nama su odgovorili da nemaju podatke, da čekaju očitavanje itd, puno teksta a ništa rečeno. Na portalu stoje prigovori kao zatvoreni, i nikom ništa, sve to za stan u kome se boravi 10tak dana u toku meseca, za jedan Tv, frižider, bojler 50 l, ruter, led svetlo i jedan računar.
U oktobru sam platio 12000 dinara struju u novembru 52000 sam dobio da platim u decembru 64000 u januaru 25000 što smatram da je kako treba. Neverovatno da EPS nemože to da reši inspekcija takođe moram da ih tužim sramota.
Najveći haker što je uništio EPS je bio onaj iz pečenjare prasića , prošle goidine je napravio 1,5 milijardi EUR štete .Običe račune ne možete da odštampate 20 dana , kad pristignu eto redova pred poštama i bankama . Bruka i Sramota ste vi iz EPS-a , a za vaš nerad su vas nagradili sa po 20000 din na platu.
Kad si nesposoban
Viči glasno AV
Uđi u sektu
Da si živ i zdrav
Dobićeš sendvu ti
Poso državni
Nije bitno umeš li čitati
Kad si nesposoban
Najpoželjniji si
Samo plješći, glasaj
U autobus uđi
Svojom glavom nikada
Nemoj misliti
Kad si nesposoban
Najpoželjniji si
Eps procvetao od ovih stranih strucnjaka jel imaju ti obraz da dodu u srbiju zarad enormnih plata kakvi su to strucnjaci kad u svojoj zemlji nisu placeni kao u srbiji a dedovicka ala si se sestro utalila dibro ti ide
Tako vec godinu dana lazu sa racunima i salju nam uvecane iznose za naplatu. I onda odjednom naslov u novinama, novi menadzment EPSa uspeo da nadomesti milijardu od gubitka...pa naravno da je uspeo naplatom od naroda, a ne nekim programon
Je skoro sve rekao.
Ostaje da se zapitamo kada će "sistem-i" profunkcionisati? Verovatno nikada, jer se na ovaj način ponižavaju ljudi i drže u toru, uz uzrečicu "ćuti, može i gore da bude".
Otiđite da podignete dokumenta u salu MUPa kod mosta i sve će vam biti jasno.
Svi znamo da se ne izdavanjem razuna gomilaju koloviti koji posle duzeg ocitavanja stvore osnov za prelazak u skuplju zonu.
Na salterima se moglo prijaviti stanje i dobiti racun sa prijavljenim stanjem.
Ako se racuni poslati sa stanjem NULA racunaju u 70% poslatih racuna, onda je to mozda i tacno da su poslali.
Kada se zalite preko mejla, i posaljete stanje brojila, budete odbijeni jer oni namaju kako to da provere.
Posle promenjenih brojila u mojoj zgradi nastali su problemi i vec tri meseca nemamo stanje kako treba.
Ako se prijavi bilo kakvo stanje, zasto se ne moze prihvatiti? Kada svi znamo da ce pre ili kasnije sluzbeno lice utvrditi pravo stanje na brojilu i moci ce se naplatiti ne proknjizeni kilovati????
Sve ovo , i jos mnogo toga, ukazuje da se vrsi pritisak na stamovnisto i stvara kolektivna krivica svakog pojedinaca sto dovodi do loseg osecaja svakog od nas, a to nismo zasluzili.
Decenijama se uzimao provit na povecanu izmerenu potrosnju jer zbog ne adekvatnih vodova je dolazilo do pada napona, a brojila su merila struju, tako da su korisnici koristili stabilizatore da bi imali adekvatan napon a brojila su merila ne potrosene ampere. Koliko se tu nakupilo naplacene a ne isporucene energije?????
U ovom losem svetu se samo trazi pravda koja je nedostiszna za sve nas, a pravo pomaze da pravda nikada ne ugleda svetlost dana.
Budisava perspektivno selo gde su naprednjaci obećali aerodrom,industrijsku zonu i dosta toga,ali od svega obećanog su samo pozapošljavali u Elektro Vojvodinu svoje istaknute članove pa sada dolaze nenormalni računi....
U centru Novog Sada Radnicka ulica ocitavanje je vrseno 10-15
dana kasnije nego sto bi trebalo tako da ce mnogi dobiti obracun
za 45 dana umesto 30 dana.Samim tim ce ce preci u drugu skuplju
zonu.Tako da se opet nadam mnogo vecim racunima.Uobicajena
kradja.
Umesto da priznaju-proglase elem.nepogodu ( vrlo visoke t°) za već više od mesec dana i prepolove račune za struju( zbog konst.korišć.klima uređaja kod starijih i bolesnih stanovnika), "Katici za sve" je izgleda "smak sveta" proglašenje jedne jedine opštine u Srbiji i kontituisanje opozivionih struktura!?
BRUKA !!!
Ono sto nisu uradili zuti, odradice ovi nazadni. Trenutno je poslednja faza stelovanja cene EPS-a. Ove godine Jadar, sledece godine EPS. Taman da ne vidimo nista kada nas uzjase neki drugi vazal.
Kao i kod prošlog računa, vrši se rebalans budžeta, samo polupismeni botovi u EPS-u ne mogu to brzo da urade, i pored modernizacije sistema očitavanja... Sa druge strane, verovatno se merka koliko para trenutno fali, i da li uzeti i više od toga od građana Srbije, pošto ćute, i nemaju muda ni za šta...
Opet neko kuka kako nismo izasli na izbore jer nas je mrzelo i sad zato treba da trpimo javasluk. Nikada necu glasati ni za sadasnje ni za bivse lopove. Nikada, nije to apoliticnost. Pokazali su se. Nakrali za sebe i decu. Ovi sto izlaze podrzavaju lopovski sistem.
Svi znamo da se ne izdavanjem razuna gomilaju koloviti koji posle duzeg ocitavanja stvore osnov za prelazak u skuplju zonu.
Na salterima se moglo prijaviti stanje i dobiti racun sa prijavljenim stanjem.
Ako se racuni poslati sa stanjem NULA racunaju u 70% poslatih racuna, onda je to mozda i tacno da su poslali.
Kada se zalite preko mejla, i posaljete stanje brojila, budete odbijeni jer oni namaju kako to da provere.
Posle promenjenih brojila u mojoj zgradi nastali su problemi i vec tri meseca nemamo stanje kako treba.
Ako se prijavi bilo kakvo stanje, zasto se ne moze prihvatiti? Kada svi znamo da ce pre ili kasnije sluzbeno lice utvrditi pravo stanje na brojilu i moci ce se naplatiti ne proknjizeni kilovati????
Sve ovo , i jos mnogo toga, ukazuje da se vrsi pritisak na stamovnisto i stvara kolektivna krivica svakog pojedinaca sto dovodi do loseg osecaja svakog od nas, a to nismo zasluzili.
Decenijama se uzimao provit na povecanu izmerenu potrosnju jer zbog ne adekvatnih vodova je dolazilo do pada napona, a brojila su merila struju, tako da su korisnici koristili stabilizatore da bi imali adekvatan napon a brojila su merila ne potrosene ampere. Koliko se tu nakupilo naplacene a ne isporucene energije?????
U ovom losem svetu se samo trazi pravda koja je nedostiszna za sve nas, a pravo pomaze da pravda nikada ne ugleda svetlost dana.
Koristite placanje QR kodom ! Zar ne vidite da to forsiraju od prosle godine ! Skeniraj bilo koji racun i upises koju cifru vise, jos dobijes 3% popusta. Al sta vredi glupim srbima ovo pisati,vole saltere,redove,tuzakanje....
Lopovcine belosvetske. Pisao im prigovor,odgovorili da su dali nalog da se pregledaju nova brojila i od tada nista...
A stigao nam racun uvecan za 60% a nikada nije toliko troseno vec je to cifra od uvodjenja novog brojila. Ponavljam...zesci lopovluk!
Junski računi polako stižu. U našoj zgradi brojila nisu očitana za februar, mart i april, a za majski račun svi smo dobili potrošnju od 100kwh, što znači da ni tada nisu očitani. Šta se sada dešava. Sva razlika u potrošnji od februara meseca (kada brojila nisu očitana) obračunata je na tih majskih 100Kwh, tako da je većina stanara ušla sa junskim računom u crvenu zonu i dobila da plati više od 50% skuplju struju. To je pitanje za Elektroprivredu. iz njihovih podataka i histograma jasno se vidi da je kod većine stanara junska potrošnja nekoliko desetina puta veća od realnih vrednosti. Ovu anomaliju mogli su da issprave tako što bi te kilovate podelili na period od pet meseci i tako bi se dobila realnija slika. Da li je to namerna krađa ili neznanje, nije ni bitno stradaju potrošači.
Juče bila u EV da mi očitaju iznos za uplatu junskog računa, bila odsutna dugo i htela da platim! Besno, neljubazno, ne mogu ni da ponovim , bacili mi uplatnicu, da uplatim koliko hoću... a računi će stići do petka!
Opet neka muljačina, kao i prošle godine kada su tri meseca zezali narod. Račun mi još nije stigao. Hvala bogu pa svakog prvog u mesecu slikam mobilnim brojilo, obe tarife i šaljem EPS-u. Za jun oko 350 kwh, kad stigne račun videćemo koliko su ukrali.
Ne znam kako stoje građani sa računom za vodu, ali je nama stigao račun skoro 8.000 dinara, potrošnja normalna, ne zalivamo, nemamo bazen, itd., sve dosad je bilo oko 2.500,00 hiljade. Ima li neka JKP firma koja ne potkrada građane?
Sve ste ovo znali i 2 juna i odlučili ste se za šta? Ove iste, neizlazak ili ? Ne kukujte,nego kada postoji šansa da se stoka otera to i uradite. Svaka druga vlast biće lakše oterana od ovih,shvatite to.
Znači nova pljačka na vidiku. Samo da ne popadamo na teme kad dobijemo račune. Ova vlast je zrela za otpis po svim osnovama. Kada su u Crnoj Gori rušili Mila slogan je bi Da padne, da osvježi. Mislim i ja da je i kod nas došlo vreme da osveži, a njihov pad bio bi blagotvorniji od svake kiše!
Meni zadnja 4 meseca računi za struju dolaze uvećani 4 puta, bio da se žalim kažu ispraviće na sledećem računu a kad stigne novi račun on opet isto uvećan 4 puta... U kući živi nas 3 svi zaposleni radimo nismo kući više od pola dana na ove vrućine skoro ništa ni ne kuvamo, klimu nemamo a računi za struju 19.000 dinara... Čista pljačka al džaba kad nemaš kome da se žališ...
Sredinom juna menjana brojila i stanarima nisu dostavili stanje brojila koje je skinuto. Sada stigao račun za jun iznos oko 784 dinara, tekuće održavanje, potrošnja struje 0, piše brojilo nije očitano. E sad, da li za juli stiže račun u crvenom ili će podeliti na dva meseca i dva brojila, videćemo.
Deluje mi suviše komplikovano za njih. Sve će to narod platiti.
Kakve su sve kadrove postavili i naprimali nije ni čudo da nam se sve ovo dešava,nekad smo imali struku a sad struka otišla preko jel tamo nema "preko veze"
Još gori slučaj su nova brojila o kojima nemaju podatke u bazi. Nisu ih evidentirali. Brojilanisu očitana od januara. Žalba uložena pre dva meseca. Ni pisma ni razglednice.
Postovani molimo Vas da pitate EPS zasto su zgradama gde su menjana brojila objedinili racune za mart, april, maj cime su automatski svi potrosaci otisli u najvisu tarifu te su im iznosi znacajno uvecani u odnosu na uobicajenu mesecenu potrosnju.
Hvala unapred
"Verujte nama, a ne svojim očima!" - u prevodu... to što građani zaista nemaju uvid u svoj račun preko aplikacija i mailova-nije bitno, bitno je da oni kažu da je tamo i da nema nikavih problema...
Sve ok,kasne..ali zasto nismo dobili uvid u zadnje stanje brojila.oderace nam kozu sa ledja sa ovim racunom.valjda smo trebali potpisati neki zapisnik kad je skinuto staro brojilo i stanje na njemu.
ElektroVojvodina je imala odličanu stranicu , račun je uvek bio dostupan , pregled uvek moguc. Naravno i to su morali da ugase i prebace za Bg....
O Bosketu i Montopu sve već znate....
Лажу! Једини разлог је покушај пилићарске преваре, као и са неочитавањем бројила три месеца па утеривањем у црвену зону, сад хоће да јадни пензионери у страху уплате неку суму са старим позивом на број и тако украду паре грађанима. Питајте их да ли те паре што украду онда приказују као добитак фирме, или их само одмах прослеђују Оскару и кумовима?
Ova opravdanja su cist bezobrazluk kao sto je i laz da su oni koji su se opredelili da dobijaju racun na mail dobili isti. Jer ja nisam a ni moja koleginica, a mozda nismo u onih 20000 odabranih.... A ni na sajtu uvid u racun racuna jos nema, provereno jutros.
Nebrinite,svi ce doci na red za dranje! Štedeli ne štedeli,harač mora da se plati sada ili u Septembru! Ko se buni,neplati idu iskljucenja,i AV izvršitelji zato brzo u redove,nikad se nezna?
Prijavljen sam da mi račun stiže e mailom imam i aplikaciju, ali računa nigde nema. Ko zna šta su radili pa ne smeju da objave. Banana država, banana e uprava, banana vlada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađanima ne stižu računi za struju: U EPS-u objasnili šta se dešava
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•23.07.2024.
•09:23 > 09:23
Komentari 155
Dragan
Mirkan
Pera
Toma Fila
Eskim
Trt
Ja
Potrošač
dijana
NS
Činjenica je da je sadašnji sistem uvida u račun neuporedivo gori i nepraktičniji od prethodnog, da nije lako doći do uvida u svoj račun, da je prepuno podataka koje običnom malom kupcu niti su potrebni, niti mu nešto znače. Naročito je neprijatno bilo posle ove poslednje promene naplatnog broja onima koji imaju više platnih mesta. Trebalo je utrošiti dosta vremena da se sve to razabere i zabeleži - a sve je bio savršeno jednostavno i vidljivo na starom sistemu.
Predlažem EPS-u da o tome razmisli i nešto preduzme, pogotovu imajući u vidu da verovatno ogromna većina stanovništva nema dovoljno znanja o korišćenju računara. To doprinosi činjenici da se nesumnjive koristi dostavljanja računa elektronskim putem svedu na relativno mali broj potročača.
Da se i ne govori o prostoj uštedi papira, o rasterećenju pošte, poštedi od dugog čekanja u beskrajnim redovima!
ja
Nismo somovi!
Drugaru već drugi mesec upisuju da nema potrošnju, iako se i prošlog meseca žalio zbog toga.
Javašluk, nesposobnost...
Pera
Rade
Milan
albino
Rajomuč
Pita li neko raju ima li pare za ta cimanja i zivce za reklamacije?
Tako im je dobar novi način naplate da ne služi svrsi.
Narode
Raša
maja
nn
Igor
X
Ratko
Inače novi je objekat sa upotrebnom dozvolom, dakle sve novo i ispravno.
Kako njih niko ne kontroliše...
Dragan
Rajica
Lokalac=mohikanac
Dragan
Ko je ovde lud a joga je lupila struja? Ovu firmu pod hitno zatvoriti i sve iz pocetka.
Mina
Kure
Naplaćeno samo redovno održavanje i TV pretplata.
Ima da me uteraju u crveno naredni mesec kad očitaju brojilo i predstave sve to kao trošak za jul mesec umesto za jun i jul.
Lopovi
Potrošač
Ralle
Brana
Deda Joca
Deejan
Sanka
Lana
Nema tegobe
Voćko
Povratiti otetu Lutriju Vojvodine,
vraćaj sve sa kamatom u Vojvodinu, a vi dole, kopajte.
Miki
To je to
svetlana
Mene ovo
zaboleeeee nas
NadaNS
Jovan
Ljuba
Potrosnja ''0'' (slovima N U L A) :):):):):)
Kako su to uspeli leba ti????
msm super, napisali da mi je predhodno stanje i novo stanje isto a mi sine pekli, przlili, radila klima sve u 16.
Student
Budisavski
Potrošač
Pravnica
Pravni tim budisavčanki je dobro poznat napredni bot centar....Sada gadjajte minuse a za račune idemo na sud...Moje je pravo tražiti naknadu zbog lažnih računa...
Petar
Poznavalac
I tako ima novih brojila od pre 3 meseca neočitanih jer ne postoje u sistemu.
liman
Đura Vojvođanin
Hm...
Pitanje za ove što fotografišu
Na koji to mail vi šaljete EPS-u fotografije vaših brojila sa stanjima, podlite i sa nama ostalima da vidimo da li to radi tako.
Evo Vam nova meil adresa: prijavastanja.ns@ods.rs
@Lažu
D.
I ja sam se "rogusio", zato sto nisam dobio racun. Rogusim se i dalje. NIti sam dobio generisan na portalu, niti na e-mail, niti u postansko sanduce. I STA SADA? Treba da cutim, jer je Vasem cenjenom dupetu "dobro"? NECU! I NIKO NE TREBA!
Ajme Nama
U račune u Somboru može već nekoliko dana.
Prepodobni Sisoje Veliki
@Apsurdistan
@Čitalac
Vlajko
Za ove sto ne citaju
https://elektrodistribucija.rs/prijava_ocitanih_stanja_brojila/
(nadjite svoje distributivno podrucje)
Prijava reklamacija EPS-u:
reklamacije@eps.rs
Ako sve podje po zlu, ima i treci korak:
https://efektiva.rs/aktuelnosti-efektiva/potrosaci-aktuelnosti/matrica-za-prijavu-eps-a/
Svaka druga akcija je suvisna. Sad, bataljujte komentare i krenite redom po ovim stavkama.
Ukratko
Dilka
Neb
Zamislite, samo zamislite da pravi tužilac i prava policija udje u taj mulj zvani eps? Samo zamislite….
Radmila Uzelac
Snajka
Čitalac
Vesna
/
Čitalac
Sloba
Odem do sata ono brojilo nulirano krenulo ispocetka. Trci zovi broj za brojem, nzm sta se desava, dal je sat riknuo,ko ga je nulirao, da bih saznao da je pre par dana menjan digitalni sat, jer starom ima vec 12godina, a pritom me niko nije obavestio niti ostavio ikakav papir, kazu nisu u obavezi. Na kraju ulozio prigovor preko aplikacije za korekciju racuna. U procesu resavanja sam. Ljudi gde mi zivimooo. Dok ih dobijes na telefon otelis se, doduse zena je bila ljubazna. Racuni su stampani 22.07. Tako stoji na mom preko aplk kad ga otvorim
Pečenjarko
Ukupno imamo 2,5 miliona domaćinstava , da niko ne troši struju i da svi imamo potrošnju od 0 Kw , moramo da platimo račun EPS*u od 10 EUR mesečno . EPS inkasira mesečno 25 miliona eura , iliti 300 miliona eur na godišnjem nivou prodajući nam NIŠTA.
Bane
komsinica jeca
Е мој ти
Sava
Filip
Miroslav
Shommy
Nuki
Arkadije
Pera
Ivan
Deda Steva
Fantom iz opere
Viči glasno AV
Uđi u sektu
Da si živ i zdrav
Dobićeš sendvu ti
Poso državni
Nije bitno umeš li čitati
Kad si nesposoban
Najpoželjniji si
Samo plješći, glasaj
U autobus uđi
Svojom glavom nikada
Nemoj misliti
Kad si nesposoban
Najpoželjniji si
Grunf
...
Lale
Pera Ždera
Ostaje da se zapitamo kada će "sistem-i" profunkcionisati? Verovatno nikada, jer se na ovaj način ponižavaju ljudi i drže u toru, uz uzrečicu "ćuti, može i gore da bude".
Otiđite da podignete dokumenta u salu MUPa kod mosta i sve će vam biti jasno.
Ilija
Na salterima se moglo prijaviti stanje i dobiti racun sa prijavljenim stanjem.
Ako se racuni poslati sa stanjem NULA racunaju u 70% poslatih racuna, onda je to mozda i tacno da su poslali.
Kada se zalite preko mejla, i posaljete stanje brojila, budete odbijeni jer oni namaju kako to da provere.
Posle promenjenih brojila u mojoj zgradi nastali su problemi i vec tri meseca nemamo stanje kako treba.
Ako se prijavi bilo kakvo stanje, zasto se ne moze prihvatiti? Kada svi znamo da ce pre ili kasnije sluzbeno lice utvrditi pravo stanje na brojilu i moci ce se naplatiti ne proknjizeni kilovati????
Sve ovo , i jos mnogo toga, ukazuje da se vrsi pritisak na stamovnisto i stvara kolektivna krivica svakog pojedinaca sto dovodi do loseg osecaja svakog od nas, a to nismo zasluzili.
Decenijama se uzimao provit na povecanu izmerenu potrosnju jer zbog ne adekvatnih vodova je dolazilo do pada napona, a brojila su merila struju, tako da su korisnici koristili stabilizatore da bi imali adekvatan napon a brojila su merila ne potrosene ampere. Koliko se tu nakupilo naplacene a ne isporucene energije?????
U ovom losem svetu se samo trazi pravda koja je nedostiszna za sve nas, a pravo pomaze da pravda nikada ne ugleda svetlost dana.
dođoš(ka)
Gari
maja
dana kasnije nego sto bi trebalo tako da ce mnogi dobiti obracun
za 45 dana umesto 30 dana.Samim tim ce ce preci u drugu skuplju
zonu.Tako da se opet nadam mnogo vecim racunima.Uobicajena
kradja.
Gussar
BRUKA !!!
Nervoza
Igor
Budisavčanin
M
Naravno, ništa bez našeg predsednika!
Aleksandar
Pera
Nemus
Idemo SVI
Citalac
Dana
Ništa od navedenog nije istina. Niti računa ima u aplikaciji, niti su stigli putem mejla.
Pre bi stigli na da su kucani na Olympia pisaćoj mašini i da ih je nosio golub pismonoša.
Cocco
Narode moj glupavi.
Ilija
Na salterima se moglo prijaviti stanje i dobiti racun sa prijavljenim stanjem.
Ako se racuni poslati sa stanjem NULA racunaju u 70% poslatih racuna, onda je to mozda i tacno da su poslali.
Kada se zalite preko mejla, i posaljete stanje brojila, budete odbijeni jer oni namaju kako to da provere.
Posle promenjenih brojila u mojoj zgradi nastali su problemi i vec tri meseca nemamo stanje kako treba.
Ako se prijavi bilo kakvo stanje, zasto se ne moze prihvatiti? Kada svi znamo da ce pre ili kasnije sluzbeno lice utvrditi pravo stanje na brojilu i moci ce se naplatiti ne proknjizeni kilovati????
Sve ovo , i jos mnogo toga, ukazuje da se vrsi pritisak na stamovnisto i stvara kolektivna krivica svakog pojedinaca sto dovodi do loseg osecaja svakog od nas, a to nismo zasluzili.
Decenijama se uzimao provit na povecanu izmerenu potrosnju jer zbog ne adekvatnih vodova je dolazilo do pada napona, a brojila su merila struju, tako da su korisnici koristili stabilizatore da bi imali adekvatan napon a brojila su merila ne potrosene ampere. Koliko se tu nakupilo naplacene a ne isporucene energije?????
U ovom losem svetu se samo trazi pravda koja je nedostiszna za sve nas, a pravo pomaze da pravda nikada ne ugleda svetlost dana.
Lažu
Nije mi stigao račun na mejl!!!
Niti bilo kako drukčije.
Ako nekome jeste, neka se javi.
PeraNS
Dejan
Željko
Kuku lele
A stigao nam racun uvecan za 60% a nikada nije toliko troseno vec je to cifra od uvodjenja novog brojila. Ponavljam...zesci lopovluk!
Bata
Propali sistem na svim mogućim nivoima. I šta da radi pojedinac da se zaštiti od takvog NE-sistema? Samo da ode odavde, nažalost.
...ili živi u blaženom neznanju i ignorisanju sveta oko sebe...kao lobotomiran.
Nikola*
bzzz
NS-LIMAN
Junski računi polako stižu. U našoj zgradi brojila nisu očitana za februar, mart i april, a za majski račun svi smo dobili potrošnju od 100kwh, što znači da ni tada nisu očitani. Šta se sada dešava. Sva razlika u potrošnji od februara meseca (kada brojila nisu očitana) obračunata je na tih majskih 100Kwh, tako da je većina stanara ušla sa junskim računom u crvenu zonu i dobila da plati više od 50% skuplju struju. To je pitanje za Elektroprivredu. iz njihovih podataka i histograma jasno se vidi da je kod većine stanara junska potrošnja nekoliko desetina puta veća od realnih vrednosti. Ovu anomaliju mogli su da issprave tako što bi te kilovate podelili na period od pet meseci i tako bi se dobila realnija slika. Da li je to namerna krađa ili neznanje, nije ni bitno stradaju potrošači.
Ružica
nsss
"Lav"
Politikanstvo
Kupljene diplome
Poltronstvo
Ne znanje
Jednom rečju Mafija.
Hm...
Ne znam kako stoje građani sa računom za vodu, ali je nama stigao račun skoro 8.000 dinara, potrošnja normalna, ne zalivamo, nemamo bazen, itd., sve dosad je bilo oko 2.500,00 hiljade. Ima li neka JKP firma koja ne potkrada građane?
Liman 2
Aleksandar
Račun za prethodni mesec je bio tri puta veći nego bilo koja potrošnja iz prethodnih 5 godina..
Kada će biti očitana potrošnja iz ovog meseca i zašto neko namerno gura potrošače u višu tarifu obračuna?!
Jedan Magarac
Holandjanin
Apsurdistan
komšinica
Novosadjanin
Veliki Blek
ništa web
Đole
Admiral
Novo naselje
Deluje mi suviše komplikovano za njih. Sve će to narod platiti.
Marija
Bačvan
Pera Minhen
jatzans
Dr Feel-Ud
Aplikacija
JOvica
23.07. jos nisam dobio racun na mail.
Novosadjanka
Hvala unapred
Dogodine u Botošu
I treba da nas jasu. Brze, jace, bolje.
komsha
a za velik racun ce klima biti izgovor...
a treba rukovodstvo da ide i na more, pun pansion
ns
/
Zebra
Djana
Ns
O Bosketu i Montopu sve već znate....
Ostavke
Свињорез
Jadranka
pepsi
Mm
trax
Istaknuti član i megafonista Boske slabo radi posao za koji je (pre)plaćen.
pera
Android
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H